Pages

04 September 2010

Wajah Baharu

Hari ni entah kenapa tetibe je aku nak update blog yang dah berbulan2 aku tak hupdate... hahaha
mungkin sebab ada masa terluang kot.. hah!! hari ni rasanya nak kongsi pic terbaharu aku kat korang semua.. 
2010
Inilah gambar terbaharu aku... amacam? mcm amoi duduk kat tasik tgh tgu sampan kan?? hahahha.. ape lah aku ni.. berangan je lebih...
hari ni nak buat ape ya??? tak tau dah nak kemas rumah cam ne lagi.. langsir semua aku dah turunkan.. cadar je tak tukar lagi... sok nak raya baru tukar la.. hehehhe... okey la u all.. aku nak tolong mak aku goreng rempeyek.. semalam dah buat kueh tiram.. hehhee k.. chowwwwww

1 coretan ikhlas:

mia said...

huwaa yanti..byk da buat kuih ek?nnti bwk balik tq malim tau..mau rse kuih yan buat..muhahha..neway, tq komen, nnti follow blog mia ra..

Labels