Pages

01 February 2012

seribu tak menyesal





Assalamualaikum u ols...
lamanya tak update blog kan..
bukan malas tapi tak sempat .. bz sgt2 ngan sekolah.. padahal balik rumah sempat lagi tu berFB
mgu ni aku dah start ngajar belah pagi..
Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar..
budak2 pon ok.. yg kelas2 hujung tu, marah  n demerit je.. pedulik pe.. kuasa ditangan aku..
berani ar nak kurang ajo..
tapi tgk kelas gak, ade yg aku leh countem gak.. ada yg aku baik.. ade yg tak...
yg depan aku pon tak hormat.. sorry to say.. aku tak pon tak kan baik ngan diorang

but, everything goes better.. 
aku enjoy mengjar walaupun ada bukan subjek aku.. hehehhe
sungguh, aku enjoy mengajar seni, moral apatah lagi mengajar BM... sgt seronok.. seriyes.. kadang2 boleh gelak2 lagi dalam kelas sambil ngajar wlupun budak tu ntah ape2 je dia gelak, cam paham je..
.. hahahah

good news..
isnin n selasa depan cuti lagi.. yess!!.. so cuti 4 hari ye.. hahahahha.. syok weh... balik lagi... then hari ahad or isnin kot nak g seremban,, jejalan kat sana lak..
tapi tak tau ar nak tido sana atau tak,.. rasa cam balik hari je kot.. 
jadilah jumpa kejap n cari persiapan sikit2... tu pon klu ade wit.. hehehe
oklah guys.. ngantok n nak wat RPH.. see u next time

0 coretan ikhlas:

Labels