Pages

15 November 2010

kembalinya kekasihku ke Semenanjung...

Alhamdulillah.. hari ni chenta hati aku nak balik Semenanjung... yeh!!!... minggu depan after exam..esoknya nak jumpe ngan buah hati terchenta ni.. manyak rindu ooo... 1 tahun tarak jumpe.. sudah kumpul2 jadi satu lori dah rindu tu.. huhuhu..maybe lebih kot?? kata chenta hati aku tu.. dia bertuah dapat aku coz.. tak de pmpn leh sabar cam aku tunggu dia.. klu org len,,, dah cari skandal dah.. tapi aku tak nak!! aku tgu dia "walau BEYONCE dtg menjelma.." tapi tadi dah call chenta hati aku dah.. tapi dia tak bertolak g dari sana.. isyyy!!! nak balik pon suh wat keje lagi :(
 
cam ne ar reaksi masa jumpe nanti kan? maklumlah dah lama tak jumpe... aku??? excited gile r... tak sabar nak bagi dia barang2 yang aku belikan tok dia tiap kali aku g mana2 tempat yg menarik...
aku lak.. tak sabar nak tgu teddy bear yang dijanjikan nak bagi aku tu..
 
dah bape hari dah aku tak leh tido malam sbb pikirkan chenta hati aku ni supaya selamat pulang ke tanah air... doa diiringi air mata mengharapkan dia kembali dengan selamat.. chewaaahhh.. jiwang gediks tol aku ni kan...
 
ape2 pon.. family aku dah tak sabar nak tunggu kehadiran bakal menantu bongsu diorang ni aka bakal suami aku la... chewaahhh.. tak malu tol aku ni.. 
dia lak?? hm... takut tak habis2.. bukan pe.. takut kene interview ngan abah ngan abang ipar aku.. hahahah.. dah lah chenta hati aku ni berat mulut sikit.. nasiblah abah ni peramah.. leh masuk mana2 cawangan, so mesti lah tak de masalah nnti dia nak borak2 ngan abah..
 
Isy.. abah ni.. hari panas2 dia g panjat bumbung rumah lak.. katanya nak betulkan yg bocor tu.. nanti kawan ko dtg, kalau ujan dah masuk air tempat ni... ahahahaha.. abah aku ni mmg cam ni.. suka sgt klu kawan2 aku dtg umah... pernah skali tu time kawan2 aku dtg sini nak g research pasal kuda kepang.. hurm.. dia belikan ayam 3 ekor tok sekali makan je.. masa Dal dtg pon mcm tu juga.. di sua nya makanan2 yg banyak...
abah mmg abah yg terbaik. sampai kazen aku pon siap cakap kita tukar bapak nak?? hahaha.. pakwe kawan aku kata.. bapak ko best laa.... tu baru skli jumpe tu... yg mana kawan2 aku yg dah selalu jumpe bapak aku ni.. aku $sampai ade yg panggil abah..  aku?? tak kesah ponnn
lagipon kawan2 aku ni suka melawak ngan bapak aku.. Actually my father dah berumur 64 tahun dah.. tapi looks 46.. really.. masih tegap dan mampu bawak motor mamos cam harley davidson tu... 
eh!!! ni dah menyimpang dah ni.. tadi cite lain.. ni dah masuk cite lain dah ni.. hahahahah.... aku ni kebosanan tol lah.. Eis tidur lak... nak wat pe pon tak tawww... k lah geng, guwa chaw dulu k.. mau men game.. daaaaaaaa 
 

0 coretan ikhlas:

Labels