Pages

06 August 2011

Sudah Terhantuk, Terkejut Pula




adoi.... sakitnye..
dugaan betul la hari..
y?
y?
y?
dah ditentukan...
apa yg ditentukan?
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dahi aku benjol....
terhantuk kat bilik air umah sewa akak aku...
punya lah rajin pagi tadi.. pas subuh.. basuh ar telekung.. 
sekali tunduk.. lepas.. dua kali tunduk.. lepas
masuk ketiga.... bedegang........
nampak bintang wooo
korang nampak?? tak kan?
aku je nampak bintang...
tersandar gak aku kat dinding bilik mandi tu...
biasa kat umah mak abah bilik air aku besar.. leh masuk katil ngan almari.. tak caye??
tanye la sape yg penah masuk bilik air umah aku..
tak bujet badan yg besar ni.. men tunduk tak tengok...
tu satu hal..
pastu... pas mandi.. nak seterika baju keje... papppp!!!... kene karen bebbb
nasib cepat aku tepis..
klu tak rambut aku dah jadi alfro
then.. aku g keje...
tengah duduk diam tu...
alamak.... jepun sudah datang bawak bendera...
coti seminggu.. terpaksa berlari2 ke guardian yg menjual !$%^&*( yg sgt mahal... terpaksa beli juga laaa
terdesakk... tapi tak pe.. aku kan baru gaji.. jadi org kaya awal bulan
so, sape yg layak berpuasa... berpuasa lah anda ok... aku golongan istimewa.. heheheh

0 coretan ikhlas:

Labels