Pages

19 August 2011

Mr.Pilah Balik Kampung..



Assalamualaikum guys,,
sowweyy lama tak update blog.. maklumlah puasa.. ceh2.. alasan kunun...
tak de la.. just tak sempat.. bz keje ar.. nak update blog asyik ade customer je.. last2 semuanya delay..
hari ni nak story ape ea
of coz my mr.tunang...
25 hb ni my love balik dari Sarawak utk cuti raya sampai 7hb... yeahhhhhhhh
dan hari2 yang aku tunggu ape lagi... 1 September lah..
tak sabar nak jumpe mr.tunang  ..
4 bulan dah tak berjumpa.. akhirnya.. balik juga ye kamu mr tunang... hehehe
so, 1hb-3hb aku dok beraya kat  kuala pilah dan 3hb -5hb.. mr tunang beraya di Batu Pahat..
best3.... 
tak sabar rasanya nak jumpe... EXCITED GILE OK.. 
rasa macam 1st time dating lak..
terpikir nak pakai ape ea nnti time jumpe... aku klu leh nak nampak sopan n cantik je
depan si dia walaupun aku sememangnya tak la secantik kawan2 aku yg len..
banyak program nak wat sepanjang 1-5hb ni... g jalan2.. shoping2 barang hantaran tunang aku..
pe lagi? tengok wayang lah... pastu g karok... ape lagi??
hah.. yang penting kitorang nak cari baju utk nikah nnti...
then.. nak wat ape lagi ea????
hm..... g ngendap org best juga kan,, hahahha... 
tapi yg paling best..
saat nak jumpe ni lah si dia 100% bertukar menjadi seorang yg romentik...
SHUKE.. SHUKE.. SHUKE...!!!!!!!!
susah taw nak tgk dia cam ni... tetibe je.. maybe sbb dah lama tak jumpe kot..
tu ar kehebatan cinta jarak jauh ni... sekali jumpe.. dating dekat rumah je... hehhehehe.. lagi best... 

aku tak tau macam ne nak luahkan isi hati aku lagi... mmg tgh happy lah ni... tapi klu dah berselisih faham... cam budak2 je kitorang ni.. cam kartun...tapi best. bile dah baik tu,.hehehhe
ok la beb.. nnti aku update lagi ea... ape2 hal wish me best of luck .. muahhhh for my baby
love u

0 coretan ikhlas:

Labels