Pages

27 September 2011

Pertukaran status dlm 50 hari lagi..8 bulan lagi....




Assalamualaikum semua dan salam sejahtera.. semoga hari ni semua luar biasa bagus ye.. ececeh2.. cam Dr HM Tuah pulak aku ye.. takpe2, DrT selalu suh cakap cam ni.. luar biasa sihat, luar biasa bagus.. & cm2 lagi lah.

Hari ni tak de customer sgt... so dapat lak luang sikit masa hari ni nak post entri baru..
Refer pada title entri hari ni... hah?? korang rasa ape kali ni aku nak kongsi ea? hm... pertukaran status?
status ape tu? status FB ke?? hahahahah.. bukan lah toq... pe celop status FB sampai 50 hari .. 8 bulan... tu hari2 aku leh hupdate.. haahahahah...

Maksud aku kat sini, dalam masa kurang lebih 50 hari lagi dari tarikh dan saat ini aku akan update status baru aku... hahhahaha... status ape tu eakk... aku akan di update daripada status SINGLE kepada ENGAGED.. dulu single n available.. pasni SINGLE but SELECTED.. cam tak caye dah aku nak jadi tunangan org iaitu tunangan kepada hencek Nor Fadzly bin Hasim yg skrg ni dok tengah menuju ke pulau... kursus menyelam sambil cuci mata.. hah,,, KO HADOOO?? tak do kan? untungla pandai menyelam..aku ni, rendam kepala dalam besen pon, leh tercungap2 tau.. hahahah.. mampo??

8 bulan pulak?? hah.. yg ini SERAM sikit... sikit ke?? banyok lorrrr......... huwwwaaa nak di update status dari CIK kepada PUAN.. hm.. yg ni aku tak tahu la  nak kata happy.. OPSSSS COSS la.. nak sehidup semati dgn hencek HUBBY. sedih pon ade sbb terpaksa tinggal kan abah n mak.. 24 tahun beb, aku dijaga, ditatang bagai PETROL yg penuh ngan mak n abah..next year aku dah beralih naungan di bawah ketiak hencek FADZLY.. pas ni tiap2 malam kene cium ketiak dia.. hahahah..takpe2.. ketiak dia wangi..tak de bau hanget cam bangla mati bini.. erkk.. bangla mati bini ada bau ke?hahahahhaharrrooonnnnn.... 

ok2 balik cite tadi.. so, bile nak jadi PUAN ni..ade rasa seram sikit la.. tanggungjawab besar... wehhh dengor niiiii GEDABAK BESOOOOOOOO JAWAB YG DITANGGUNG nnt NAK BAWAK KE AKHIRAT...
bagi korang yg lom kawen (perempuan je) dah sedia ke nak jadi hamba kepada suami??? hah.. istilah hamba ni bukan cam org gaji, tapi hamba kat sini.. menjadi seorang yg taat perintah suami selagi tak bercanggah dgn agama ALLAH, klu laki ko tak bagi solat,puasa... tu ko WAJIB DERHAKA ok.. sbb?? mana ko pilih?? derhaka pada suami/Allah?? pilih..pilih... jawapan ada ditangan anda..sila bulatdan hitamkan jawapan pilihan anda..cewahh.. cam nak jawab exam lak..
Buat masa ni, aku tgh try persiapkan diri aku utk menjadi isteri yg taat, solehah dan memantapkan skill utk menjadikan isteri yg di REDHAI suami... hah.. REDHA suami, maka REDHA la ALLAH kepada isteri..amin..


ini lah cincin risik n tunang aku nanti... besar weh... puas hati dapat cincin cam ni... eh2..cop2.. bukan aku tamak HALOBA ok.. ni semua sbb jari aku besar@jari serai..so, bila pakai cincin kecik, maka, tak cantik sbb menampakkan lagi keGEMUKan jariku..dua2 ni hencek buah hati aku yg pilihkan..hm, masa ni emas tgh murah, beli kat kawasan murah... skrg emas dah naik 1g/rm210.. lebih kurang klu hari ni, dua bentuk ni lebih dari 1k wooooooooooooo.... so, nak beli cincin, carilah yg berat, sbb tahan kemek.. yg lelaki, kumpul duit dari skrg k.. 2-3 tahun lagi, emas naik lagi.. mgkin 1g/rm300.. satu cincin kompom la 2g ++.jadi, mari kita melombong di belakang rumah ,,, mana tau ada emas kat belakang rumah kan.. jgn salah lombong sudah, tak pasai2 jumpe rangka org mati.. hahahhaa.. ado???

oklah guys.. aku nak sambung keje ni.. nak ASAR dulu pe semua lah.. sebelum tu korang penah dgr lagu ni tak... LAFAZ SAKINAH?? aku dgr sedih tau.. nangis aku... huhu




0 coretan ikhlas:

Labels