Pages

18 September 2011

Tiada yg dapat difotokan kegembiraan ini...




Assalamualaikum dan selamat pagi.. eh dah dekat tengahari dah ni... tak pela.. halal je lah k.. sowey coz lama tak update blog... bz yg teramat... tapi berFB sempat pulak ye..so.. ni ade masa, curi skit la nak tulis pe yg patut..huhhuhu


Lepas raya ni, merupakan hari2 yg menggembirakan lah... ntah la, hepi je manjang... al maklum, lagi 2 bulan g majlis pertunangan aku. segala barang dah beli, dan persiapan utk majlis tu pon dah buat sikit.. lantaklah org kata, "awal lagi lah, ada lagi 2 bulan".. ops.. tu bukan cara aku kot... biar lah ape org nak kata aku ni excited nak kawen ke ape ke.. janji ape yg aku buat tu aade kualiti, teliti dan puas hati, sekurang2 nye klu tak puas hati leh tacap mane yg patut.. ye tak?
tak de ape yg menggembirakan hati aku bile mak dan abah turut serta dalam persiapan ni.. satu je prinsip aku, nak buat ape.. restu mak abah tu penting termasuk dlm alam perkahwinan nnti... 
something yg buat aku terharu, malam tadi msj dgn CINTA HATI SAYA, keluarga belah sana wat kenduri doa selamat utk majlis pertunangan kami nnti.. terharunya hai.. mana tak nye.. jari belum disarung cincin lagi, tapi majlis dah didoakan supaya selamat..amin ya rabal alamin..

oke2, cite pasal majlis tunang kami nnti, abah jemput dlm 50 org, tu belum yg bawak anak, kawan2 aku... rombongan dari Pilah, kompom lebih 100 org..so semua cenderahati aku sediakan dlm 150pcs.. sape cepat dia dpt la.. hahah..
Untuk andam, aku amik kakak member aku, kak awin.. kakak kepada widayu untong.. so, dulang n kelengkapan semua aku sewa sana je.. bujet... hahahah. tapi bujet2 pon, utk sampai ke majlis ni, dekat rm1500 aku spen.. tu tak termasuk kenduri. kenduri tu abah support... yeahhh... utk ke tahap majlis kawen, tu tak kira lagi.. aku bujet dlm 10k (kenduri abah suport) mungkin dalam 10-20k, tu sblh aku, belah laki aku tak taw bape bujet... 
ape2 pon, hope pembaca blogger turut mendoakan kami ye agar dipanjangkan jodoh hingga ke syurga.. amin.. 
utk mendendangkan pembaca blogger, dgrkan lah lagu ni ye...

0 coretan ikhlas:

Labels