Pages

28 October 2011

3 minggu saja lagi...





Assalamualaikum...
hai uols.. lame seh tak hupdate blog...
al maklumlah.. kesibukan sejak berpindah ke Carrefour... dulu kat bpMall, tak de sesibuk skrg..
last update 29 september... hemmm... lama gak tak update... sebulan wehhh...


hokey2. back to the title now...
from today.. ade lagi 3 mgu je lagi majlis aku berlangsung.. 
ehem.. bukan kawen dong... cume bertukar status kepada tunangan owang..
excited??? of cozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
caye tak.. aku tak tgk lagi barang2 yg aku hantar kat mak cik aku..
guna 250 kuntum bunga.. tapi bunga mati je... bunga hidup habis duit aku + bapak aku...
lagi2 bile hantaran pihak aku bertambah... dari 7 ke 9 dari 9 ke 11 dulang...
fengsan ko nyah.. tangan ke dada mata ke atas...


u ols know what? tetibe je bela sana tukar theme... warne oyennnnnnnnn...
pe jadi agaknye kaler purple ngan oyen...
hope comel.. ye la.. org tak wat. kite wat..
gambar2 hantaran.. nnti2 ar aku upload.. tak sempatnk g tengok... hehehehhe
so, lepas tunang nnti segala batasan pergaulan kene jaga...
ahaiiiiiiiiiiiiiiiii.. excited lebih wehhhhh...
korang hadeeee?? yg dah lalui mmg dah rasa kan.. cam aku.. hari2 dok berangan.. tapi time nak tidur je...
hahahha.. eleh2.. korang ni senyum2 lak... lagi2 my sweet heart.. klu tgh baca ni.. senyum sendiri lah tu.. 
jgn senyum2 k.. saya tau.. awak pon kuat berangan .. hahhaa
thats y u look too cute for me my baby.. hulamak... geli2... opsssssss.. sowey B..
apa pun dear.. see u on our E-day okey... Love u dear.. muaaaaaahhhhhhhhhhhhh

0 coretan ikhlas:

Labels