Pages

16 November 2011

11 vs 9





Assalamualaikum uols... cam ne hari ni? hope semua ok dan luar biasa bagus..
lama dah aku tak hupdate blog.. tak de idea nak kongsi la..
Uolss... sekarang ni dah 16hb 11.. lagi 3 hari je lagi aku tukar status tunangan En. Nor Fadzly..
Alhamdulillah semua persiapan hampir siap.. esok aku dah start cuti.. thanks pada bos sbb aprove cuti aku 5 hari...

ni barang hantaran aku pada si dia.. theme purple + putih..

Actually dulu aku ade post yg aku bagi dia 7, dia bagi aku 5 kan?
last2 minit jadi 11 balas 9.. hambek ko.. punye banyak...
nikah pas ni tak tau lah berapa dulang nak hantar.
semua gubahan ni mak cik aku yg wat kan... so, sape2 yg sekitar BP yg nak gubahan ala2 artis ni... bagitau k.. yg ni lum siap g sbb lum letak rama2 ngan kete cincin...
nnti dah siap.. aku upload semuanya k... 11 barang termasuk tepen...
tak sabar pulak rasanya nak cuti esok... yahoooo... 
walaupun esok cuti aku akan tetap ke carrefour.. bukan utk keje tapi nak ambik cokelat yg aku tempah ngan k.izan...esok dan lusa adalah hari yg begitu bz dengan persiapan majlis aku..
thanks abah bersusah payah utk majlis anak bongsu abah ni.. terima kasih mak sudi wat ape saje utk anak mak ni.. 

ok lah uols.. nnti kalau ada story lagi aku kongsi ngan kamu ea,. k. bye2..

0 coretan ikhlas:

Labels