Pages

22 November 2011

Saya Sudah Bertunang...



Assalamualaikum u ols.. hope u ols sihat dan happy mcm saya ni...
u ols mesti taw kan kenapa i ols happy kan.. tgk tajuk entri je dah taw kan kan kan... gila riak aku ni..
saje je i ols nak bagitaw u ols yg i ols dah BERTUNANG.. dah sah jadi tunangan org 
pada 19 NOVEMBER 2011 lepas..

haip2..men pegang2 lak...

ayo.. muka tarak senyum la dear

our engagement's ring
tak yah upload byk2.. nnti org curi gmbar kami..
actually pertunangan ni secara tidak langsung mengubah adat dan membuat adat baru..
korang ade?
aku je kot .. time sarung cincin lelakinya duk sebelah aku..pastu siap bg cincin tanda utk mr tunang..
tapi ade aku kesah..
dont care.. 
tapi Alhamdulillah aku bersyukur sgt2 majlis berjalan lancar wlupun aku dah mcm paip air terjun..
berfoluh2.. panas ya rabbi masa tu..
tapi org ramai yg dtg..
wlupun b4 tunang, aku ngan mr tunang asyik bergaduh je.. tapi last2 time jumpe, muka mcm tak penah gaduh..
korang jgn cakap lah.. aku dah cam ape.. masa tgk tingkap, diorg dah sampai...
gegel pale lutut cacing tau.. ( ape kene mngena ngan cacing?)
by the way.. im happy dear ..
skrg lagi 6 bulan kami akan nikah..segala borang semua dah aku amik..
ape2 korang.. doakan aku yg terbaik ye.. 
bye u ols.. i ols nak keje... muahh
wassalam

0 coretan ikhlas:

Labels