Pages

10 December 2011

5 bulan lagi...





Assalamualaikum u ols...
lama dah aku tak hup date blog ni.. hm... ntah ea nape ntah aku malas nak update blog.. 
korang sihat ke?
aku tak sehat la u ols..
demam... 
semalam terpaksa aku meng'off' kan diri juga..
demam tu berapa sangat.. tapi batuk tu.. sampai sakit perut aku bile batuk...
kdg2 sampai termuntah2... eeeee.. geli kan..
 eh ape ni.. tajuk lain.. cite lak pasal muntah..
suka ti aku la nak cite pasal ape.. hahahha... ko hade??

ok2.. pasal 5 bulan lagi ni about my status la.. ape lagi... ak bertukar jadi PUAN..
agak2 klu korang jadi aku ape ko rasa?
excited tak? confirmlah kan... so ade masa 5 bulan lebih lagi aku mempertahankan perawan ku...
huissshhh.. ngeri2.. haip2.. ni dah 18sx dah ni.. syuh22. budak2 g main jauh2 sana.. men teng2 ke men galah panjang ke.. polis entri ke...pe aku ngarut ni.. adeh..

so, aku dan hencek tunang dah g survey2 pelamin.. akhirnye.. aku dan hencek tunang memilih 
"Black in Blue Garden Theme" 
3 panel...
hah.. ade ke tema kebun kaler biru.. hahahha... 1st time wat ni taw
ni belah aku... belah laki... merah putih kot.. 
tapi kitorg dah decide baju kaler putih..
sbb hencek tunang pakai dress
mesti kacak gile dia kan nnt dengan uniform TUDM dia..
nasib dia tak de cakap nak pakai baju celoreng.. kalau tak, jenuh aku kene cari baju yg sama corak...
tak penah dibuat org.. hahahahah..
aku pon tak nak...

baju nikah kitorg hijau jed.. hehehhe... org skrg tak men dah nikah2 kaler putih je.. dah biasa arrr.. so, kitaorang pilih kaler tak penah diwat orang..
so, sape2 nak dtg.. insya Allah bulan 3 ni kad akan siap.. bulan 4 baru start agihkan...

Perkahwinan terakhir anakanda En Tugemin dan Pn Zainah
terima mak dan abah utk semuanya...

0 coretan ikhlas:

Labels