Pages

27 December 2011

Persiapan2ku





Assalamualaikum my fren...
rasanya dah lama aku tak update entri baru kan...
tak tau la.. tak de idea nak post ape..

skrg ni dah 27 hb Disember 2011 .. lagi bape hari je lagi kte nak tglkan tahun 2011 ni.. 2012 dah melambai2 tak sabar nak masuk ... so, lebih kurang 5 bulan lagi aku nak kawen.. adeh.. tak lama dah..
actually persiapan dah wat sikit2
1. Pelamin dah booking = tema blue garden..
2. baju dah fiting.= tema baby blue n black dan majlis bertandang warna putih
3. Mak andam = booked!! dah tentu lah kak awin.. 
4. pengapit = booked!! sape? supriseeeeeeeeeee!!
5. Camera man = Booked!!! siapa.. tunggu...
6. Kanopi = Free! (abah sponsor)
7. Kugiran/DJ = Free! (abg2 ku sponsor)
8. Kenduri = Free! (abah Sponsor)
9. Telur Pahar = Free! (kakak Sponsor)
10. Door Gift = Mak, Kakak, Sedara mara sponsor
11. Barang hantaran Lelaki = tak beli lagi.. hehehehe...
12. kasut sanding = tak beli lagi..
13. kad kawen = belum tempah lagi..insya Allah bulan depan kot.. :) 



ini contoh kad jemputan VVIP saje ok.. yg bukan VVIP tak dapat yg ni.. yg cikai2 je.. hehehhe
sbb yg ni wat sikit je.. dalam 100 kot.
yg lagi 1100 wat yg biasa2 saje.. :)
yg tak dapat yg leh kecik kan hati anda ok.. hahahah.. yg ne tak sempat pos.. aku tag je dlm FB.. cam tak biasa lak...


hah.. pelamin aku.. ala2 cam ni.. tapi lagi cantik skit la... lagi garden gitu

bilik pengantin??????

aku deco sendiri ngan makcik aku.. hehehhehee....
aku nak deco cam ni... nampak sgt simple


kan?? sejuk je mata tengok.. tapi nak tukar caler sikit la... kaler biru2 kuning hijau katak ke..
amacam? hokey tak??
oke kan je lah klu tak oke..
oke lah.. eh bape banyak oke la aku ni oke.. hahhaha
nnti aku post lagi okey... ntah ape2 je merepek kerepek ni.. hahah
salam..

0 coretan ikhlas:

Labels