Pages

27 January 2011

Adik2 juniorku...

Hai guys!!!
malam ni tak leh tido lah.. so, aku dok mengomen 
status adik2 junior aku... hahahah
adoiyai.. sakit jiwa melayan diorang pepagi ni...
smpi keras aku gelak depan laptop ni..
mana tak nye.. korang baca post kat wall Liza ni, then 
kat post aku lak.. cite pasal pocong ngan kentut..
hahahaha... melayan dak2 ni smpai aku sendiri tak leh tido..
diorang tu sweet sgt... aku lak melayan je karenah diaorang ni..
bila lagi leh jumpe diorang klu tak FB ni kan...
masing2 suh tido pon tak mo tido... 
lepas satu komen, satu lagi.. then satu lagi...last2 smpi kul 4 pgi..
dah lah diorang ade kelas esok..hihihi

hari ni tak de aktiviti sgt.. just malam tadi tak leh tido
aku skecth lah pic my baby.. hahah... jadi katun lak muka dia..
dah lama tak melukis figure ni.. tangan pon keras je.. 
dah lama tglkan dunia seni.. 4thun rasanye.. 
lepas f6 tak denye aku nak pegang pensil2 lukis
water calor lah ape lah...
hurm.. barang2 nak g prktikum pon tak kemas lagi ni... 
esok lah kemas skit2..heheh..
tu pon klu ade mood.. heheh.. ala g pon ade lagi
semgu.. tak feel la kemas awal2..
kesihatan aku hari ni pon cam tak bpe bek..
dada ni cam sesak je.. adehhh
tekak haus je .. minum bergelen2 (tipu je)
tapi cam tak masuk je airnye dlm mulut..
hahaha
hari ni asyik terpikir.. ape yg baby aku wat kat sana..
sihat tak dia.. makan ape dia..
rindu tak dia kat aku?
selalu igt aku ke tak...
aku??? of coz la.. rindu mehh..
buah hati dirantau org lah katakan..
makin hari makin rindu
tiap hari sayang ( cam iklan fair &Lovely)
sayang dia sgt2..

Tadi dapat jemputan kawen... huhuhu...  raya cina ni 
lan,nad ngan nina kawen...
bulan 3 ni.. amal ngan ira kawen...
pas prktikum, lagi ramai kawen...
bulan 12 lagi lah.. adoiii...
aku?? hahaha tgu la... nak wat persediaan yg rapi...
kawen bukan benda memain..
hari ni kawen .. esok cerai...
TAK!!!
kawen ni ibadat taw.. jdi nak beribadat tu tak leh memain..
if tak sedia g.. better tak yah kawen dulu..
nnti susah jadinya kemudian hari..
ye tak??
if dah sedia tapi tak de duit??
pon kene tgu dulu... heheh
nasib tahun ni aku tak keje g.. klu tak mesti aku dah kawen dah..
hehehehe
oh ye.. nk ucap tahniah kat kawan aku..
Syuhada sbb baru dapat baby boy..
comel!! sape ntah namanye.. 

hurm.. ok lah guys.. nak titon lah.. mau jumpe chenta 
saya dlm mimpi...
miss u all guys..
xspcially, you my love.. Fadzly
always love u baby... <3

 

0 coretan ikhlas:

Labels