Pages

15 March 2011

chenta hati dah balik Sarawak

hari ni chenta hati aku flight ke Sarawak.. huhuh.. cedihnyer.. kene tinggal lagi.. huhuhu..
wahai hati. tabahlah kamu ye.. jgn cedih2.. chenta g keje je tu... bkn wat ape pon.. bkn tak biasa kene tinggal pon...kan kan kan kan ( <--- ayat nak sedapkan hati)
BTW.. next month balik sini lagi.. ade kursus katanya...then next month, even tetapkan tarikh.. huhuh.. tarikh ape ye.... tunggu!!! ni kalau anak murid aku baca.. kompom kecoh sbb aku cakap len.. yg len tu lah yg belum jadi.. saje.. tok cover diri aku daripada direkemenkan dgn org lain... hahhaha.. kau mampu nak jumpa orang yg rekemenkan anak dia kat aku?? hah!! terkezut nenek ko... anak dia doktor ok.. hish... tak mau!!.. aku tetap memilih chenta daripada org len ok wlupun org tu anak datuk 12 cucu.. hahahha...actually.. sgt seronok bila kita dapat bakal mentua yang baik.. kan kan kan kan kan... ni nak story lah skit.. actually b4 balik cuti hari tu.. pi umah chenta hati aku.. titon sana semalaman sbb tiket sabtu petang, jumaat tu member2 dah tak de. so, decide tumpang tido kat sana..al maklumlah.. masa g sana aku masih lagi dalam posisi BATUK ... nak dipendekkan cite, bile time malam kan sejuk..so batuk aku tu menjadi2.. sampai pukul 1 lebih tak berhenti2.. (mengganggu orang tido je).. tetibe pagi2 tu kan.. terdengar bunyi ketukan pintu.. aishh seramm.. pastu siap panggil nama aku.. "yan...yan...." belum sempat bangun dah terbuka pintu tu dgn sendiri... rupa-rupanya, mak chenta datang bawak minyak angin tok aku... lepas tgk aku dah sapu kat dada n belakang.. bakal mak mentua aku pon tutup pintu... haish.. terharunya...mak aku pon tak de wat cam tu.. huhuhuh...biasa bapak aku je... heheheheh....mungkin malam tu makan kacang kot.. tu yg batuk tahap keluar api tuh.. ni nasib lah cuti.. klu tak susahnya nak kontrol 4 C tu... naik cuti ni, jadual dah betukar.. jeng-jeng.. padat wooo....tapi ok lah dari yang lepas2...ok lah ye guys.. solat subuh jom... tata!

0 coretan ikhlas:

Labels