Pages

27 March 2011

banyak kerja!!

kejap je dah hari Ahad.. hm tolak sabtu n ahad then exam, tgl 30 hari je aku ngajar dak2 Redza.. 30 hari tu tak lama wehhhh jap je.. tapi tu lah.. keje menimbun2..orang igt senang ke jadi tenaga pengajar? huhuh.. tidak ok... tapi aku seronok sgt3.. sbb aku boleh sedekah kan ilmu aku pada anak bangsa masa hadapan... tapi tu lah.. kadang2 diorang yg tak reti nak hargai ilmu yg diberi...sedih gak... rasa nak menitis je air mata..
tapi bak kata En. Samsuddin, pensyarah kesayangan aku tu.. tu semua cabaran..
awak kene sabar klu nak jadi yg terbaik.. :P
en sam mmg sllu nasihat kan aku... best sgt3... rindu pada kuliahnya.. wlupun 3 jam dok mngadap muka beliau... tapi aku suka belajar dgnnya.. bukan aku je, dak2 lain pon sama..
then en ariff. ape kabar agaknye beliau skrg...
sgt best en ariff dan sgt baikkk
hm.. bila nak wat keje ni.. esok nak ngaja dah.. nota semua dah disiapkan...
RPH je tak wat ag.. 
k lah.. pe2 pon, nak mandi n solat Asar dulu k...

0 coretan ikhlas:

Labels