Pages

03 March 2011

seliaan yang pertama

Alhamdulillah...
akhirnya aku telah selamat diselia wat pertama kali
tgl lagi dua kali je lagi..
thanks Dr. Adenan sbb bagi komen2 membina...
bersemangat aku nak mengajar lepas ni...
thanks ya my lovely class.. 4cekal...
tapi dr siap cakap... len kali jgn bagimurid junjung kerusi.. apatah lagi depan saya.. 
TAK SOPAN!!
alamak... aku terlupalah... sowey dr...
ape2 pon esok merentas desa..
relaks skit..
sakit kepala men cak lempong tadi pon dah ok
now.. dapat lah aku meluangkan masa BerSMS ngan yg terchenta...
jauh dimata dekat ditangan.. kahakahakah..(ade ke cam tu) sengal je
korang mampo ke nak dekat di tangan cam aku ni??
tak mampo ok.. aku sorang je mampo...
esok aku n ckgu2 praktikal mau pergi bowling...
lama seh tak cuci longkang... ko mampu???
hahahah.. ok lah u ols... 
nak bermsj ngan ayg tersayang.. tata titi tutu............

0 coretan ikhlas:

Labels