Pages

20 June 2011

Adakah anda begini selepas kawen?






Before marriage
Darling here.. darling there...
After marriage
Baling here... baling there..

Before marriage.
I die for you
After marriage
You die, up to you.
Lagi lama married
You die I help you!

Before marriage
You go anywhere
I follow you.
After marriage
You go anywhere.. up to you.
Lagi lama married
You go anywhere better get lost!!

Before wedding
You are my heart, you are my love
After wedding
You get on my nerves.

Before wedding
You are sweet and kind just like Cinderella
After wedding
You are worse than godzila.

Before wedding
Roses are red, violets are blue. Like it or not, I'm stuck with you
After wedding
Roses are dead, I am blue.
You get on my head, I will sue you

Before wedding
Every meal he brings you to Shangri-La
After wedding
You want to go, he says you wait-la

Before wedding
You looks like Anita Sarawak
After wedding
Don't know whether katak or biawak

Before wedding
Weekends at Cameron, Genting and Fraser's Hill
After wedding
Furthest you go is Maxwell Hill

Before wedding
He opens the car door
After wedding
He opens his mouth and snores

Before wedding
You are my ideal
After wedding
You become my ordeal

0 coretan ikhlas:

Labels