Pages

11 June 2011

aku suka bila si dia buat style gediksss........





tertarik dengan tajuk entri??
hm... klu nak diikutkan aku bukanlah style perempuan gediks.. dan aku pon menyapah dengan perempuan gedik
tapi.. dalam cite ali ni.. bukan perempuan k.. tapi my boyfie @ my love @ my sweet heart..
dah pandai wat muka gedik..
hahahha.. bukan gedik cam betina2 jalanan tu...
aku sowang je panggil cam tu.. sebab,..
bila datang manje dia kat aku.. mesti kening dia terangkat sambil sengih2 cam kerang wangi..
 
caye?? tak caye sudah... nnti nak snap pic dia buat muka gediks ngan aku..
hahahah... siyes... kalau dia gedik ngan aku..
aku langsung tak geli langsung..
sbb aku sayang dia gile babeng ar.. makin dia gedik makin aku suka..
sbb??
dia jarang nak tunjukkan manje dia.. walaupun kat aku,,,
sometime je.. klu datang mood gedik dia..
hah.. tu yang aku panggil dia gedik..
tapi kalau perempuan wat cam tu kat aku..
mmg makan kasut tumit tinggi.. hahahah mampu??

0 coretan ikhlas:

Labels