Pages

21 June 2011

kadang-kadang kita perlu merajuk..




dah bape hari tak post entri baru..
entahlah beb.. macam tak de perasaan nak wat entri baru
hati tengah bergelumang rasa merajuk dgn my love
AKU TAK PERNAH MERAJUK 
Sampai tahap cam ni taw... huhuh
agak2 korang, boleh tak korang tahan air mata korang depan customer?
huhuh.. masa tu aku tak leh tahan... 
hati mmg remuk redam lah...
depan2 customer aku nangis...
dah sah2 la customer tu tanye kenapa?
so, aku cakap la... tak de pe... saje nak nangis pagi2...
SAJE2 OKE..
tapi dlm hati Allah saja yang taw..
dah lama kot tak gaduh2 manje ni.. tapi ntahlah.. mgkin sebab dah tak de istilah
PUJUK MEMUJUK...
hati makin jadi geram je...
so, dah bape hari aku msj my boyfie wat layan tak layan je...
bukan pe.. dari terus rasa sedih... bek aku wat tak tau je... 
tu lagi senang kan?
aku ni mmg jarang merajuk, wlupun ngan sape2..
ap klu dah merajuk tu.,, makan dalam n aku pendam dlm hati..
tapi ntah kenapa lah aku leh merajuk ngan Boyfie aku hari tu..
merajuk pon salah, tak merajuk pon salah
kadang2 nak jadikan hati sendiri ni terlalu tabah, aku pon tak mampu...
bila dah sampai tahap menitis air mata ni...
mmg perkara tu menusuk dalam hati sanubariku..
btw.. b4 ni, org cakap ape pon... masuk lobang hidung kiri, kuar lubang hidung kanan...
tapi kali ni... arghhhh!!!!!!!!!! hormon ape yg meningkat dalam badan aku agaknye..
tapi nnt lama2 oke lah.. just malas nak ggu dia.. kang cakap lebih2.. kata aku tak faham la ape lah..
last2 kene marah balik.. so, bek diam je.. 
tak pela.. bagi dia masa lagi... aku pon malas nak cakap banyak..
sape kenal aku.. dia tau aku ni cam ni...
seandainya hamba Allah yang itu sdg membaca...
sorry sbb post entri cam ni..
fahamilah hati ni...
bukan hati itu saja kena difahami.. hati ni juga ok...
penat lah klu sorang2 je kene faham...
take ur time ...
belajar lah memujuk k.. 
tak lama dah.11 bulan je lagi..PLEASE DEAR...
jgn wat cam ni lagi....

0 coretan ikhlas:

Labels