Pages

26 May 2011

bertukar menjadi Akauntan dan aku EXCITED guna mesin DUIT!!

subjek yang paling aku tak suka adalah yang berkaitan dengan nombor,
aku jadi cikgu BM sbb nak lari dari nombor ni walaupun math aku masa SPM dapat 3.. pandai kan??
pandai lah jg dari yg gagal... hahhahaha...
so, kerja part time yg aku sandang sekarang ni menjadikan aku seorang AKAUNTAN!!
so,,, BERTUKAR!!!!!!!!!!
cam sailormoon lak siap ade bertukar... hahahah
so, aku belajar dari akak ni.. dari tak tau cam ne nak wat buku akaun, aku jadi reti...
then, daripada tak reti guna mesin duit... aku dah reti guna... hehehhe..
best tauuu... tak sabar nak tunggu pelanggan sebab nak guna mesin ni.. hahhaha
jakun skit ke banyak tu?? pelik kan??
so, ada lagi 6 jam b4 aku tutup kedai ni... hehehe...
so, cepat2 lah datang kedai aku ni... 
eh.. cam esok tak de hari lain lak kan?? hahhahahah....
bukannya aku kerja hari ni jep..
best taw men mesin ni.. tak cye??? 
tanye chasier kat mana2 kedai..... hahhaha
yang tak penah guna mesin ni mesti jakun cam aku... hahahah



   




0 coretan ikhlas:

Labels