Pages

01 May 2011

happy labour day n happy birthday to my mom

wah, hari ni semua cuti.. sebab? birthday mak aku yg ke 60.. jadi semua org kene cuti ye sempena birthday mak aku ni... korang ade? hah! mesti tak de an? 
so, aku dgn bangganya bagi korang cuti hari ni dan esok.... hahahaha
tapi, sedih la
dah bape tahun tak dapat sambut bitrhday mak.. kali ke empat kot.. 
sejak aku masuk U ni..
tak pe2.. tahun ni tahun last.. insya Allah tahun depan kalau panjang umur kita sambut
sama2 ea mak.. tau mak tau... orang sayang mak sangat3...
susah nak dapat mak yg sebaik mak walaupun hakikatnya mak garang n suka membebel..
tapi dalam hati, i love you so much mom...
agak2nya ape mak aku buat hari ni ye. 
mesti dekat kebun getah... aduhai.. rajinnya mak aku....
terlalu rajin... nama je lahir 1 Mei, hari pekerja, tapi istilah cuti pada mak... tak de dalam kamu hidup dia
cuti bermakna sakit untuk dia...
tu yg aku heran, kalau tak keje, confirm kaki dia sakit,
klu wat keje, guni 20 kilo pon mampu dia heret sorang...
sampai abah kata, awak ni bela hantu laut eak??
hahahahha gelak lah kami... saja je abah tu mengusik mak...
ok lah guys... sampai di sini je k... nak siapkan kerja yang berlambak2.. 
tata..

0 coretan ikhlas:

Labels