Pages

28 May 2011

Puji je walaupun apa yang kau pakai tu tak cantik.. janji masyuk!!

today, 28 hb Mei 2011.. genap 4 hari aku kerja... 
penat tak de lah sgt, tapi kalau dah sampai umah.. tido mmg syok!!
taw dah subuh je..
tido kul 1130 then kul 630 bangun.. tido balik bangun kul 930.. hahahah..
relaks je kan??
bila dah kerja ni, macam2 karenah pelanggan yang aku jumpe.. mintak kurang harga sampai separuh .. hahha
ingat kedai BAPAK kau ke??
buka kedai sendiri lah kalau cam tu...

HAri ni aku rasa sejuk semacam.. padahal sebelum ni tak de lak aku rasa cam ni..
ni aku rasa ngantuk n sejuk banget la.. huhuhu
hari ni better ar dari 1 st day.. sbb first day malam baru dapat 299.00.. ni baru petang dah dapat 280.. tunggu malam ni macam ne.. 
betulkan org kata, kalau kita manis muka, selalu senyum mesti org masuk kedai kita.. walaupun tak beli
diorang mesti datang lagi nanti..
TAKTIK??
Puji je walaupun apa yang kau pakai tu tak cantik.. janji masyuk!!
hahah boleh?? boleh la... GUNA DAYA MEMUJUK OK... hahahha
korang mampu?? mampukan lah ye... k chau nak soalt magrib dulu!!




0 coretan ikhlas:

Labels