Pages

14 May 2011

hang out wif student

sperti yg dirancang, memang kuar lah hang out ngan dak2 ni... mmg best!!
benda yg tak seharusnya aku buat hari ni
1. bersiap lewat sbb ingtkan zami lambat lagi sampai...
so, diorang amik ecah n fiza dulu...
2. dah kunci pintu lupa bawak hp ...
3. Lupa potog kuku...

Aktiviti hari ni...
1. Sampai JJ terus cari budak2
2. pujuk budak2 yg merajuk sbb ade makhluk lain maw turut serta
3. makan kat arena... rm 9... huhuhu
4. gi tempat game..
5. main game bola jaring
6. main game tolak2 piring,
7. main game kete..
8. main game pool..fisrt time men and dapat masukkan dalam lubang tu...
9. karaoke dari pukul 3-5.. hahahhahaaa.. pecah suara... hhhahhahahah
tapi hari ni mmg best la.. sgt best...
suka aku mengusik budak2 tu walaupun ade bape port yg mengganggu permandangan mata aku.. huhuhu... 
rasa nak sumbat permandangan tu kat dalam tong recycle.. boleh??menyampah seh tgk muka sampah tu... hahha... 
korang nak tau? masa aku tulis entri ni, ade org bukak lagu hindustan lah 
kat bawah.. hahahahah ... best lak dgr.. remix.. cam nak join karok je.. haha mampu?
Kesian sgt kat Din  dah la, dompet hilang, gigi sakit.. tapi tu lah aku pelik.. sakit gigi leh makan benda manis..
tapi tak sakit lak tu.. huhuh..
kesian sgt kat dia.. hope din dapat bersabar ye din,... ade hikmah disebalik ape yang kita dapat ni...
be strong ye my boy!!! always support ko... dun cedih2lah... tak happy lah last week ni..

im gonna miss ape yg ade kat seremban ni.. miz sgt333333...


0 coretan ikhlas:

Labels