Pages

17 May 2011

My 1st Teacher's Day!!!

16 Mei 2011 is my 1st teacher's day as a teacher, wlupun cikgu praktikal.. 
dapat manyak hadiah lol.. hahahhaha
yg paling aku suka Kad Ucapan sebesar kad manila yg dibuat sendiri oleh student aku.. cukup 30 org oke..
wat aku nangis oke... hahahha
yg lain2 aku suka juga... CIKGU SAYANG KAMOOO SEMUA..!!!!
nntila ye aku upload pic hadiah tu.. hahahah.. mesti korang jeles..
tapi tak leh nak dibandingkan hadiah zami ngan din.. paling banyak oke...
semalam.. aku menyanyi dengan gigihnya... hahha.. siap ade yg kata, cikgu masuk lah AF.. hahaha.. tak ingin okeee...
tak mauuuu... hahahahahha
sbb? aku tak suka AF.. hahahah.. caya tak?
semalam juga lah hari yg best sebab boleh merapatkan lagi hubungan aku ngan anak2 murid aku..
terutama.. daniel,amir mubarak, aidil, apiz, ily, mira, kimah, lorina, helena, dan lain2 lah
yg best aku dapat bergambar dengan budak coomel kelas aku... KHAI SIANG!!!
hahahhaha.. mmg best... siap men tarik2 pipi dia lagi.. 
eh.. u ols.. oklah.. i nak g sekolah ni.. cuti2 pon kene g sekolah??
motipologi???
CAT SEKOLAH!!

0 coretan ikhlas:

Labels