Pages

19 May 2011

main calit-calit kek coklat... mampu?

semalam dengan rasa bangganye aku telah diundang khas ke majlis perpisahan Koperasi sekolah..
aku yg tak de kene mengena dgn kelab koperasi telah dijemput utk makan-makan bersama...
banggalah juga sbb aku dijemput KHAS ok... heheheh klu nak dibandingkan dgn org lain...
tulah, lain kali jgn buat muka bengkeng dgn budak2.. perangai jaga2 skit. sbb tu budak pon tak 
ingin nak ajak.. opsss.. ade yg terasa ke??? lantak!! janji aku kenyang.. hahahah
then, dalam majlis tu macam2 kot kitorang makan. 
Domino's Pizza.. hahahha.. 1st time makan.. sedap wooo...
3 slice diaorang bagi kat aku.. 
ni lah pizza nye.. sedap woo



pizza ni lebih mahal dari piza hut, dan lebih sedap dari piza hutz!! caye tak??
caye lahhh!! cayee lahhh!!!

lepas tu kitaorang makan
kuih talam keladi..

karipap

kek coklat..
hah.. kek coklat ni lah yg kitorang makan n disapu oleh anak2 murid ku yg gile2 semalam
maklumlah dah nak last2 kan.. so hapy je...
nak tau satu cite tak??
cecite..ceciter...
masa dalam bilik BBM, ketika Din Husaifa tengah leka.. aku pon mengambil coklat 
ersebut lalu mencalitkannya dimuka..
so..menjeritlah dia.. hahaha.. hentak-hentak kaki lagi.. kelakar kot masa tu..
tak berhenti masa tu je kot...
masa nak cuci muka pon aku kenakan si Din tu lagi....kesian gak tengok Din 
macam nak menangis...
tapi ini lah saatnya aku nak kena kan dia kot. bila lagi...
bukan setakat aku ngan din je kene
zami pon kene ok... hahaaahahhaaa
so, masa nak kene kan zami ni.. budak2 ni pi tarik si zami.. tapi akhirnya berjaya melepaskan diri dan berjaya membuat satu larian pecut!!!
laju gile dia lari.. hahahahah....
tap disebalik kegembiraan semalam, ade juga terselit kesedihan.. huhuh.. biarlah rahsia..
lapar lah pulak.. tapi no money nak makan,,.. so, kene balik umah dulu, baru leh mamam.. huhuhuh...
untuk yang last2 ni.. hm... mmg aku balik lambat2 la.. kenapa??
dulu klu ade free je.. terus balik umah..
so, alasannya... aku sayang kat sekolah ni. masa ni lah nak bergembira dgn dak2 redzarian.. 
susah kot nak dapat anugera guru praktikal paling rajin tauuu..
k... get to go.. tata

0 coretan ikhlas:

Labels