Pages

15 May 2011

packing time!!!

hm.. tinggal lagi 6 hari je aku kat sini...dan ini bermakna,
PACKING TIME!!!
benda yang paling aku malas nak buat. sebab???
1. malas nak lipat baju n masukkan dalam bagasi...
2. malas nak cari2 buku/nota yang boleh pakai dan dibawa pulang
3. lepas kemas baju n buku, mesti kene kemas lagi sbb habuk byk...
4. malasnya nak kemas barang dapur... sebab ade lagi seminggu nak guna
5. malas nk kemas sbb tak nak tinggalkan tempat ni..
semua ni dilakukan dgn hati TERPAKSA oke.. ulang skli lagi TERPAKSA...

semalam call abah, maybe sabtu ni akak aku kata maybe dari sana kul 2... sampai sini maybe petang kot... tak tau kul bape.. huhuhuh....so, budak2 yg nak tulun aku tu kena lah datang petang2 skit.. hahahahah..
Din Husaifa!!!!! boleh tak kalau aku tak nak balik!! huhuhuh..
just love my student!! cedihnye nak tglkan diorang...

0 coretan ikhlas:

Labels